Ünlüler incide takılsaydı başlıklar nasıl olurdu vol.1


1.tarkan - piçler kızdan ayrıldım acil yardım. bilge ben sensiz yapamam :(
2. rıdvan dilmen - döl olur.
3. kıvanç tatlıtuğ- serada siktiğim yengem capsli
4. ramiz dayı - piçler yaşamak için bir sebep söyleyin
5. beyaz - r leri söyleyemiyorum yardım edin piçler :(
6. acun ılıcalı- yok artık panpalar capslli
7. saba tümer - hahahahahahuhaauuhahaahauuhaa nasıl gülüyorum piçler
8. mesut yar - 1 senede 20 kilo nasıl verdim anlatıyorum capslii
9. erol köse - hepinizin anasını sikecem bekleyin
10. okan bayulgen - bir daha programima gelmeyin orospu cocuklari
11. aysun kayacı - dağdaki çobanın verdiği şukuyla benim şukum bir miee??
12. ferdi tayfur- berlin kaplanı ndaki inanılmaz mantık hatası açıklıyorum beyler belgeli
13. mehmet ali birand - ıııııı eeee ııı ne başlık açsam bilemedim ııııı
14. sabri - benle dalga gecenleri eksi yagmuruna...
15. johny sins - entry nosu 31 olana brazzers accountları
16. hakan şükür - meclise gidip napcam la sanki
17. ata demirer - şu götten bi kurtulamadım piçler
18. tansu çiller - beyler sözlüğü bırakıyorum allahı size emanet ediyorum
19. ibrahim tatlıses - beynimden vurulmuşa döndüm capsli
20. ali ağaoğlu - özel uçağımla geziyorum capsli, buda fakir yalanına sokiymci orospu çocuklarına gelsin

okuyup da şukulamayan oç